بهترین برند تیرآهن

تیرآهن یکی از اصلی‎ ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز است. امنیت و استحکام یک سازه را می‎ توان تابعی از استحکام و مشخصات تیرآهن استفاده شده دانست. تیرآهن در انواع متفاوتی در بازار وجود دارد که هرکدام مورد مصرف خاص خود را دارند. از این مقطع فولادی در انواع ساخت و سازها مثل سد سازی، ساخت تونل ‎ها، ساخت پل‎ ها و ... استفاده می ‎شود؛ اما اصلی ترین کاربرد تیرآهن در صنعت ساختمان سازی است؛ که وظیفه اصلی آن تحمل وزن سازه است. در بازار انواع تیرآهن‎ ها در برندهای مختلف وجود دارد؛ انتخاب میان این تنوع بالا مستلزم به کارگیری دقت بسیار زیادی است. با دقت در ویژگی‎ ها می ‎توان فهمید که کدام نوع تیرآهن خوب است. در ادامه این مطلب قصد معرفی بهترین ‎ها را داریم.

بهترین برند تیرآهن در ساختمان سازی کدام است؟

در صنعت ساختمان سازی چهار نوع تیرآهن مورد استفاده قرار می‎ گیرد.

  • تیرآهن IPE که بر اساس استاندارهای اروپایی تولید می‎ شود و در اصطلاح به تیرآهن معمولی مشهور است.
  • تیرآهن INP که با استانداردهای چین و روسیه تولید می ‎شود.
  • تیرآهنH یا بال پهن که نسبت به دو نوع قبلی کاربردهای خاص‎ تری دارد.
  • تیرآهن لانه زنبوری که حفره‎ هایی شش ضلعی دارد و دارای مقاومت بالایی در برابر لنگر خمشی است؛ و برای عبور لوله‎ ها و سایر تاسیسات ساختمانی مورد مناسبی است.

تیرآهن IPE محبوب‎ ترین مقطع فولادی بازار ایران است. شکل این تیرآهن شبیه حرف I است. تیرآهن ‎ها از دو قسمت بال و جان تشکیل شده است که انواع گوناگون ضخامت و شکل‎ های متفاوتی دارند. در تیرآهن IPE ضخامت همه مقاطع از بالا تا پایین یکسان است. این نوع تیرآهن معمولی را شرکت‎ های متعددی تولید می‎ کنند. یکی از معتبرترین برندهای تولید تیرآهن، شرکت ذوب آهن اصفهان است. این شرکت با ارائه محصولی با کیفیت به عنوان بهترین برند تولید تیرآهن فعالیت می‎ کند.

بهترین برند تیرآهن در ساختمان سازی کدام است؟

بهترین تیرآهن در ساختمان سازی کدام کارخانه است؟

از فعالیت حوزه صنعت تا کارشناسان علمی، همه تیرآهن‎ های تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان را تایید می‎ کنند. نکته بسیار مهم درمورد تیرآهن تولیدی کارخانه ذوب آهن این است که برای ساخت تیرآهن مطابق با استانداردهای جدول اشتال عمل می ‎کنند. شرکت ذوب آهن به عنوان بزرگ ‎ترین تولید کننده مقاطع فولادی دارای تنوع محصول بسیار زیاد است و کاملا نیازهای بازار را تامین می‎ کند.

ذوب آهن اصفهان واقع در روستای زرین دشت استان اصفهان صرفا پاسخگوی نیاز داخلی نیست؛ این شرکت با در اختیار داشتن بازارهایی در اروپا، آسیا و آفریقا به یک صادر کننده موفق هم تبدیل شده است. طبق نظر کارشناسان بهترین تیرآهن برای ساختمان سازی تیرآهن‎ هایی با سایز 14، 16 و 18 است. شرکت ذوب آهن در محصولات خود تیرآهن‎ هایی در بازه سایزی 12 الی 30 را موجود دارد.

ذوب آهن اصفهان به عنوان قدیمی ‎ترین شرکت تولید کننده مقاطع فولادی با به کار بردن تجربه‎ ای که در طی این سال ‎ها کسب کرده است و به علت ویژگی‎ های خاصی که در ساخت و تولید رعایت می‎ کند، سازنده یکی از بهترین تیرآهن ‎های ایران است؛ همین کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، باعث شده که قیمت تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر رقبا گران‎ تر باشد.

بهترین تیرآهن در ساختمان سازی کدام کارخانه است؟

به طور معمول در بازار تیرآهن را به صورت شاخه‎ ای می ‎فروشند؛ ولی شما می ‎توانید در تماس با کارخانه و مشاورهای فروش مربوطه، اقدام به ثبت سفارش به صورت وزنی و کیلوگرمی هم بکنید. محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان مزین به علامت اختصاری ESCO هستند؛ این کلمه مخفف عبارت انگلیسی اصفهان استیل کمپانی است. در هنگام خرید محصول حتما به وجود این علامت اختصاری دقت کنید تا به اشتباه جنس تقلبی را خریداری نکنید.

تیرآهن کابردهای گسترده‎ ای دارد؛ به همین دلیل خریداران و فروشندگان این محصول روز به روز در حال افزایش است. تیرآهن مهم ‎ترین بخش یک سازه است و انتخاب تیرآهن نامناسب ممکن است منجر به بروز فاجعه شود؛ در نتیجه با کمک گرفتن از کارشناسان و مشاورین متخصص در این حوزه امکان خطا را کاهش دهید. در سایت فولادیکا امکانات گسترده ‎ای را به مشتریان خود ارائه می ‎دهد. ارائه قیمت به روز و لحظه‎ ای محصولات فولادی بازار ایران، ارائه امکان مشاوره فنی و تخصصی و عرضه انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی. شما می ‎توانید با تماس گرفتن با مشاورین و کارشناسان فروش درمورد تیرآهن مورد نیاز خود مشاوره تخصصی دریافت کنید تا یک انتخاب مناسب و متناسب با نیازهای خود داشته باشید.

 

افزودن دیدگاه