نحوه خرید میلگرد بدون واسطه

بازاری که بتوان در آن هر نوع میلگرد در سایز، اندازه و حجم دلخواه را خریداری کرد یک مرجع مناسب برای خرید عمده این محصول است. میلگرد یکی از پرکاربردترین محصولات ساختمانی است که در بازار معامله می‌شود. کیفیت میلگردهای خریداری شده بسیار مهم است چرا که نقش اساسی در اسکلت‌سازی و استحکام ساختمان‌ها دارد، اگر قصد خرید میلگرد برای پروژه‌های ساخت‌وساز خود را دارید، فروشگاه اینترنتی شهر آهن، عرضه‌کننده آهن آلات ساختمانی و صنعتی بستر مناسبی برای اطلاع از قیمت‌های روز و خرید آنلاین است.

 برای خرید میلگرد با کیفیت چه باید کرد؟

برای خرید میلگرد باکیفیت، ابتدا باید فهرستی از تولیدکنندگان برتر این محصول تهیه کرد. خوشبختانه در کشور ما کارخانه‌های بسیاری به تولید و عرضه انواع میلگرد پرداخته‌اند. در گام بعدی باید متناسب به پروژه ساخت خود، محصول مورد نیاز را شناسایی و از میان برندهای موجود، محصول خود را انتخاب کنید.

مجموعه تخصصی شهر آهن با ارائه خدماتی مانند مشاوره، تامین و توزیع انواع میلگرد باکیفیت به مشتریان، این امکان را به خریداران می‌دهد تا با انتخاب تولید کننده، بتوانند محصولات مورد نظر خود را بدون واسطه با قیمت و زمان مناسب تحویل گیرند.

یکی دیگر از اقدامات این شرکت، صادرات میلگرد و آهن آلات در جهت پیشرفت و اعتلای ایران عزیز است. اگر پروژه‌ای در کشورهای منطقه دارید می‌توانید جهت کسب اطلاع درباره وزن میلگرد و صادرات میلگرد با کارشناسان شهر آهن تماس برقرار نمایید، مجموعه شهر آهن به عنوان نمایندگی معتبر تولیدکنندگان برتر میلگرد این آمادگی را دارد تا انواع آهن آلات ساختمانی از جمله انواع میلگرد را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دهد.

 برای خرید میلگرد با کیفیت چه باید کرد؟

خرید میلگرد بصورت عمده از کارخانه بدون واسطه

خرید میلگرد به صورت عمده از کارخانه مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه بدون نگرانی از گران‌فروشی و اصالت محصول خرید خود را انجام خواهید داد، اما برای خرید عمده از کارخانه چه باید کرد؟

انتخاب نوع محصول

قبل از خرید عمده از کارخانه باید اطلاعات جامع و کاملی درباره سایز، حجم و تعداد میلگرد و... کسب کرد، برای خرید میلگرد در حجم بالا و به صورت عمده به نوع میلگرد انتخابی و ابعاد آن بسیار دقت کنید، نوع گرید میلگرد انتخابی (A1، A2، A3)، قطر و تعداد شاخه‌های آن در خرید بسیار مهم است. قبل از خرید میبایست شرایط خرید از کارخانه و یا فروشگاه اینترنتی معتبر، به طور کامل بررسی شود چرا که برخی از کارخانه‌ها بعد از خرید، محصول را پس نمی‌گیرند و یا تعویض نمی‌کنند.در خرید عمده میلگرد، فهرست خرید بر اساس وزن مصرفی باید از کارشناسان فروش تحویل گرفته شود. این فهرست تعیین‌کننده قیمت میلگرد امروز است.

انتخاب برند

برای خرید میلگرد به طور عمده باید شرایط کارخانه مرجع را در نظر گرفت، تولیدکنندگان برتر میلگرد و کارخانه‌هایی که به طور عمده اقدام به پخش این محصول می‌کنند را می‌توان با یک جست‌وجوی ساده اینترنتی پیدا کرد. این کارخانه‌ها از جمله میلگرد ذوب آهن اصفهان، صنایع فولاد کرمان بردسیر، کارخانه ظفر بناب، جهان فولاد سیرجان، کارخانه فولاد آلیاژی ایران، کارخانه فولاد کویر کاشان، مجتمع فولاد خراسان، کارخانه سرمد ابرکوه یزد، کارخانه نورد کوثر اهواز و... هر کدام فهرستی از میلگرد های تولیدی با ذکر مشخصات و قیمت نهایی آن به صورت عمده و جزئی را برای خریداران مشخص نموده‌اند.

ثبت سفارش و پرداخت هزینه

کارشناسان فروش هر کارخانه می‌توانند مشتریان را برای خرید عمده و بدون واسطه میلگرد راهنمایی کنند. در زمان خرید میلگرد از کارخانه برای خریدار یک پیش‌فاکتور صادر می‌شود و مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای عقد قرارداد از او گرفته می‌شود و به طور معمول تسویه نهایی بعد از دریافت میلگرد سفارشی انجام می‌شود. خرید عمده و بدون واسطه از کارخانه می‌تواند به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین صورت گیرد. نحوه سفارش محصولات در سایت هر کارخانه مشخص شده است.

یک روش راحت‌تر برای خرید میلگرد این است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند شهرآهن، اقدام به خرید بدون واسطه کرد. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید انواع میلگرد و سایر محصولات فولادی در حجم، اندازه و سایز دلخواه را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

تدارک وسیله نقلیه

اگر خرید عمده به طور مستقیم از کارخانه انجام شود باید وسیله حمل مناسبی برای جابه‌جایی محموله در نظر گرفته شود، اما در صورتی که خرید عمده از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر انجام شود، فرایند حمل و نقل توسط خود شرکت انجام می‌گیرد.

در نظر گرفتن شرایط فروش کارخانه

در خرید عمده باید زمان تحویل محموله میلگرد در نظر گرفته شود. سفارش میلگرد از کارخانه‌ها به صورت روزانه انجام نمی‌شود به همین دلیل بعد از ثبت سفارش باید کد پیگیری خرید دریافت شود تا با استفاده از آن سفارشات پیگیری شوند، قوانین فروش میلگرد به صورت عمده در هر کارخانه متفاوت است. برخی از کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد این محصول را به طور مستقیم در اختیار خریدار قرار نمی‌دهند و برخی از نمایندگی‌ها و بنگاه‌های آهن آلات بین خریدار و کارخانه به عنوان واسطه قرار می‌گیرند.

 خرید میلگرد بصورت عمده از کارخانه بدون واسطه

خرید اینترنتی، حرفه‌ای‌ترین روش خرید میلگرد

از مزایای خرید عمده و بدون واسطه میلگرد از کارخانه این است که تعداد واسطه‌ها و دلالان به حداقل می‌رسد. این امر علاوه بر اینکه از به راه افتادن بازار سیاه جلوگیری می‌کند در نهایت هزینه کمتری را به خریدار متحمل می‌کند. از ویژگی‌های خرید اینترنتی این است که می‌توانید به راحتی، محصولات تولیدکنندگان مختلف را مقایسه کرده و سفارش خود را به صورت عمده و بی واسطه ثبت کنید، سایر فرایندهای ثبت سفارش در کارخانه، تسویه حساب و حمل محصول را فروشگاه اینترنتی برای شما انجام خواهد داد، شما می‌توانید میلگرد مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه اینترنتی شهر آهن خریداری کنید همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت میلگرد کارخانه‌های مختلف با کارشناسان شهر آهن تماس حاصل نمایید.

افزودن دیدگاه