پیشرفته‌ترین دستگاه بلوک زن در افراز بتن سرمد

دستگاه‌های بلوک زن کار تولید بلوک‌های سیمانی و بتنی را از همیشه آسان‌تر کرده‌اند. پیمانکاران و صنعتگران بنا به نیازهای خود انواع مختلف این دستگاه را خریداری و متناسب با پروژه ساخت و ساز خود اقدام به تولید بلوک مورد نیاز می‌کنند. اگر قصد سرمایه گذاری مقرون به صرفه در حوزه تولید مصالح ساختمانی دارید، به شما تولید بلوک‌های بتنی را پیشنهاد می‌کنیم، برای اطلاع از مشخصات انواع دستگاه بلوک زنی به وب سایت بتن سرمد مراجعه کنید.

همان‌طور که می‌دانید دستگاه بلوک زنی به سه گروه بلوک زن‌های دستی، بلوک زن‌های نیمه اتوماتیک و بلوک زن‌های اتوماتیک تقسیم می‌شوند؛ واضح است که دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک پیشرفته‌ترین دستگاه به شمار می‌رود و راندمان کاری را به شدت بهبود می‌بخشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا به معرفی پیشرفته‌ ترین دستگاه بلوک زن بپردازیم.

 دستگاه بلوک زن اتوماتیک: پیشرفته‌ترین دستگاه بلوک زن

دستگاه بلوک زن اتوماتیک تحولی عظیم در زمینه تولید بلوک‌های بتنی بود. این دستگاه‌ها بدون نیاز به هیچ نیروی انسانی کار خود را به دقیق‌ترین و ظریف‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان هنگام اجرای پروژه‌های سنگین استخدام کارگرها و تکنسین‌های مربوط به هر بخش است. نیروی انسانی، علاوه بر افزایش هزینه‌های مربوط به حقوق و بیمه نگرانی‌های دیگری از جمله آسیب دیدگی و نقص عضو اپراتور را به دنبال دارد.

ضمن اینکه، اساساً هرجا که نیروی انسانی باشد، خطای انسانی هم هست. از طرف دیگر وقتی شما با کارگران و تکنسین‌ها کار می‌کنید، در قبال جان آن‌ها مسئول هستید. همه این عوامل باعث می‌شود تا انرژی، هزینه و زمان شما به نحو بهینه مصرف نشود. حالا تصور کنید که ماشین جایگزین نیروی انسانی شود؛ نتیجه چیست؟ صرفه جویی در هزینه‌های مادی و معنوی و بالا بردن راندمان کار اول نتیجه این تغییر است.

دستگاه بلوک زنی اتومات با پوشش دادن تمام جنبه‌های پروژه ساخت بلوک‌های بتنی باعث شده تا شما در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشید، این دستگاه مجهز به آخرین تکنولوژی روز است. به همین دلیل فرایند قالب گیری نه تنها با سرعت بسیار بالا، که با نهایت دقت انجام می‌گیرد.

از طرف دیگر در این دستگاه برای جدا کردن بلوک از قالب نیازی به روش‌های سنتی و دستی نیست. دستگاه مواد اولیه شما را تحویل می‌گیرد و به سرعت بلوک‌های سیمانی دقیق، استاندارد و سالم را تحویل می‌دهد.

  دستگاه بلوک زن اتوماتیک: پیشرفته‌ترین دستگاه بلوک زن

توصیه می‌کنیم برای انجام پروژه‌هایی که به ظریف کاری نیاز دارند، حتماً از این دستگاه استفاده کنید تا ضمن بالا بردن سرعت کار، دقت و کیفیت را هم افزایش دهید. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک و کسب اطلاعات درباره این محصول با کارشناسان بتن سرمد ارتباط برقرار نمایید.

 خرید پیشرفته‌ترین دستگاه بلوک زنی

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار، دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک بتن سرمد است، این دستگاه با وزن 4/5 الی 5 تن مجهز به 2 ردیف قالب (مجموعاً 12 قالب)، الکتروموتور 4 کیلوواتی و دستگاه ویبره ورتیکال چهارطرفه است که در زمان 30 ثانیه، 12 بلوک بتنی را به شما تحویل می‌دهد. بلوک زن‌های اتوماتیک می‌توانند با سرعت بسیار بالا تولید کنند و به همین دلیل برای پروژه‌های ساختمانی بزرگ بسیار مناسب هستند.

بلوک‌های تولیدی با استفاده از بلوک زن اتوماتیک از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این کیفیت بالا به دلیل تراکم بیشتر مواد اولیه و یکنواختی ابعاد بلوک‌ها است. استفاده از بلوک زن اتوماتیک می‌تواند ضایعات تولید را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

دستگاه‌های تمام اتوماتیک توسط کارخانجات مختلفی تولید می‌شوند و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. به این نکته دقت کنید که دستگاه بلوک تمام اتومات یک ماشین پیشرفته است که قیمت بالایی دارد پس باید در خرید آن دقیق باشید.

 خرید پیشرفته‌ترین دستگاه بلوک زنی

پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه بلوک زنی تمام اتومات از گروه صنعتی بتن سرمد است. گروه صنعتی بتن سرمد به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ماشین‌های راه‌سازی و ساختمانی، یکی از با کیفیت ترین دستگاه بلوک زنی را تولید و روانه بازار کرده است.

شما می‌توانید محصولات این شرکت را به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه اینترنتی بتن سرمد سفارش دهید، ضمن اینکه فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد با توجه به شرایط بازار انجام می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اقساطی دستگاه‌های بلوک زنی می‌توانید با کارشناسان فروش بتن سرمد تماس بگیرید.

افزودن دیدگاه